Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Tuesday, December 20, 2011

Entah : Blablabla~

Assalamualaikum,

Ok baik, semenjak dua menjak ni aku happy, alhamdulillah :).

Ini semua atas sebab sokongan dan dorongan sahabat yang suruh aku join program daurah kat masjid.

Hati bertambah tenang dan takde da kusut bagai.

Tapi mencabar gak aku kena jadi penghulu dalam masa seminggu ni, semoga dipermudahkan.

Kat sana aku dapat banyak benda woo~ best wooo~

-Dapat jumpa kawan baru.
-Dapat mempraktikkan ilmu.
-Dapat hafaz ayat2 al quran
-Dapat share ilmu dengan orang2 yang pandai,bertaraf orang kaya,bertaraf star,professional,good man and blablablabla etc etc yada yada~...
-Kat sana tak kira apa pangkat, semuanya tetap hamba ALLAH.
-Dapat pengalaman jadi pemimpin :)

Dan banyak lagi.( Actually program tu baru 2 hari berlalu, tapi taktau la kenapa banyak benda aku dapat :) )

For the next day, i'll make my days wonderfull and make myself near to ALLAH, insyaAllah, may easier.

Cerita lain,

semanjak dua menjak ni hubungan aku dengan insan2 yang selalu aku lepak kat FB rasanya da agak sunyi sepi.Aku bagi mesej, takde respon. Padahal aku tau dorang online tiap hari. Mungkin silap aku gak, dorang tau aku nak PMR next year tapi aku still ngan mukabuku. MUNGKIN.

Dan aku gembira dengan sorang ni, dia sorang 'leopard' kerana garang. Ntah tetiba dia im aku kt fb smalam. hihi habis kalau blog ni kantoi ngan dia. Tak selamat betul.

Papepun, moga urusan esok hari dipermudahkan. InsyaAllah.

BroFatih
22:10[20122011]
Blablabla~

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive