Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Sunday, November 20, 2011

Diari : jeng3

Asalamualaikum

Ok sumpah serius hari ni aku bluerr sikit.

No word to say.

Dengan keadaan huruhara dalam kepala.

Aku masih memikirkannya...

Aku perlu motivasi dalam masa terdekat ni.

Summer make me so lie to wake up~
blablabla~

***

Susun jadual !

Tak pernah terfikir otak aku meWar-warkan untuk buat/susun jadual hidup.Memang,semenjak aku kenal dunia internet aku da takda jadual.Semua ikut kata hati.

Mana suka, buat. Mana taksuka, buang.

So tak kisah jika aku punya result exam DOWN ketahap gaban yang amat dalam final exam. Habis apa aku nak jawab dengan mak aku ni. T_T

Ok, cuti 1 1/2 bulan bukanlah cuti yang boleh buat aku chill2 lagi sebab ianya singkat. Tak jamin aku boleh bahagia dengan hanya 1 1/2 bulan. Maybe dalam masa tu aku akan dapat ujian itu dan ini. Aku harus bersedia. Dan bersedia untuk tahun depan, PMR.

Ooo ALLAH~ give me a spirit.

I need to change my lifestyle.No need to make Facebook as a friend!

Sungguh masa itu laju, pejam celik pejam celik next year aku da PMR.


Doakan diriku,

Diri ini seorang manusia yang suka leka,doakan diri ini supaya terjaga dari lena.
Diri ini seorang manusia yang suka lalai,doakan diri ini supaya dapat fokus selalu.
Diri ini seorang manusia yang suka malas,doakan diri ini supaya jangan jadi pemalas.

BroHaruHero
16:46[20112011]
Out of cold


0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive