Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Tuesday, November 8, 2011

Kena Hack!

Assalamualaikum

Oh da lama tak update.
Syukur aku masih hidup.
Syukur blog ni masih okey,tak kena HACK.
Syukur alhamdulillah! :)

Aku hari ni agak susah hati sebab blog aku yang lain kena HACK.
ah tak pasal-pasal !

info hacker,
-Nama panggilan : Rea_pErz
-Warganegara : Malaysia


Itu je lah infonya.Dia tak letak bebanyak.
Bertuah betul dia.. ==,

Salah aku gak sebab security blog lemah gile.

Nah,saksikan...

BLOG




So, boleh tak sesiapa bagi tips nak pulihkan blog tu semula? :(

2 komen anda...:

Muhammad Naim Abdullah said...

email blog kena hack 2.. dia tukar x?

Hero said...

email skali ngn password smue ditukar..
T_T

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive