Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Sunday, May 15, 2011

Exam mid year woot!

copy paste from Brubruja photo in deviantart.com


Assalamualaikum and greeting to all.

this week I will take a mid-year exams at school.

woot!I was very nervous actually because I get 'great' results during the first test...straight B

congratulations to myself
^_^


Oh diriku,rasa gementar tidak terhingga.Ini disebabkan diriku asyik berangan-angan setiap masa...wooot~apa nak jadi dengan diriku.

only one word for me,KAPOK.

aku selalu terikut-ikut dengan dunia 'angan-angan',dunia fantasi,aku selalu 'build castle in the air'.

"berangan-angan membawa kejayaan"

oh ini lah yang selalu aku fikir. xD

sepatutnya aku fikir,

"berangan-angan membawa kegagalan!"

alangkah indahnya jika aku tak angan-angan setiap masa.

Angan-angan tu...
Membazir masa.Membazir tenaga.Membazir segala-galanya.Menambahkan kekalutan.Menambahkan kegagalan.Menambahkan penyesalan.

so,don't to be like me okey?alright~

Masuk ni da berapa BANYAK kali saya menyesal perkara yang sama.
Lepas menyesal buat lagi,pastu menyesal kembali~ xD

takdak guna nya kalau asyik² gitu ja~...


woot,oleh sebab itu,saya ingin ucapkan,
-SELAMAT MENJAWAB PEPERIKSAAN KEPADA SEMUA SAHABAT SAYA-


jangan patah hati :)

seriously aku suka lagu ni.Ada kena mengena dengan aku.. ^_^

*wooot!baca buku wooot!

wooot!tengok ni, TERIMA KASIH CIKGU!

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive