Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Friday, April 15, 2011

Assalamualaikum.

Yeah,saya kembali sesudah sekian lama menghilang diri dibelenggu masalah diri yang asyik dihadapi...

Alhamdulillah finally ada juga masa terluang dengan blog ART ni.
Saya tak tau nak share apa dengan anda buat sementara waktu ni.
Kosong,takda pape ARTWORK yang boleh dishare(padahal aku tak pernah share pape.hehe~)

Saya cuma nak taip,


"MAAF KEPADA SEMUA,SAYA BUSY"


^_^

*aku harap ilham datang,aku haram ilham datang,aku harap ilham datang x5.

Fatih,
Depan laptop,
Jam 1.50 pagi.

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive