Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Friday, September 17, 2010

Pengakuan!!!



Salam...


Okey,Ramai tertanye-tanye...siapakah REZA II di dalam FACEBOOK...
Dan apa kena mengena REZA dan FATIHIN MOHANI...

untuk pengetahuan semua,

REZA II adalah SAYA,
FATIHIN juga adalah SAYA..

Mereka bukannya kembar siam ataupun kembar tak siam....
Da kedua-duanya nama lain,orang sama...
maknanya penulis nie FATIHIN lah...(malas aku nak menyamar lagi~boring~huhu..)

***
Perkenalan,

Nama:FATIH (hanye nama samaran..)
Umur:13 tahun...
Status:Belum Kahwin...hehe~bawah umur lagi nieh~
Pekerjaan:masih belajar lagi...

okey...
kedua-duanya asli,jangan risau~

Jadi,BLOG FATIH adalah blog saya juga~


okey,sekian saja pengakuan saya...
Maaf lah kalau saya membuatkan hati anda sakit,pedih,terguris,termakan dan segala benda yang menyakitkan lagi perit kan hati anda...

sesungguhnya saya juge manusia~

SEKIAN~

ZASSSS~~~

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive