Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Wednesday, September 15, 2010

Formsping...



Salam semua...


hari nie SAYA INGIN MENGISTIHARKAN bahawa saya dah ada FORMSPRING...

Walaupun tak tau apa kegunaannya...hehe~

nampak macam best,saya pun buatlah~




so,sesape yang nak tanye soalan yang pelik-pelik(jangan tanya
akaun facebook aku!)
yang berguna dan tak berguna...bolehlah taip,diam dan blah...hehe




okey,sekian dari saya memaklumkan maklumat yang tak perlu diberitahu ini~

~PASTIKAN ANDA MEMASTIKAN IANYA ORI~

sekian dari saya,
selamat Hari Raya,
Raya rumah orang makan kuih Raya,
dapat duit Raya!

=)

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive