Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Sunday, June 13, 2010

Sengal....

Salam ukhwah...

Masa:3.40 petang (waktu malaysia)

Tempat:rumah...



Hari nie macam biasa,
aku buka laptop,
gi facebook dan log in...


macam biasa dalam fikiran...
aku mengharapkan komen2 daripada kawan2 aku dan si dia(ntah)
tapi,sejak kebelakangan nie macam2 komen diluahkan oleh mereka(kawan aku...)

"sewel,sengal,gile..."
tu antara komen yg sedikit 'pedas'...
memang merbahaya betullah di laman sosial tuu...

so,harini orang yang komen hanya ciput2 saja...
aku pun taktau kenapa...
*aku tak mengharapkan komen...

tetiba hubungan silaturrahim aku dengan kawan aku jadi tegang...
dah tak rapat...
kecewa~
:(


Hari nie hari last aku 'menikmati' dunia IT di rumah...
sebab laptop nie akan pergi buat beberapa bulan...(dibawa ke U)

so,semua laman sosial yang aku daftar aku takdapat nak update...

:(


-sekian-

nota1:be posotive...
nota2:Cc lah jawabnyee...

2 komen anda...:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

kalau kaye leh la p cc hari2...kalau tak? sedey2..same cam sye..=(

Hero said...

hurmmm...
takperlah,
asalkan kita bersyukur sbb ade cC...
kalo xde cC,camne?

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive