Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Friday, June 11, 2010

Virus!

Salam ukhwah semua...


Aku disini merasmikan bahawa diriku tengah 'bengang giler terhadap virus PC'...
*dengan nada yang marah....

arh!tak habih2 laptop nie kena serangan virus...
lagi2 virus trojan(bukan sabun)
tak de virus lain ke...
:(

ini adalah hasil ciplak aku diGOOGLE...(copy n paste)...

bertambah bengang pabila anti-virus d laptop semua dah expired...



so,kena renew baliklah anti-virus tersebut...
:(

-mekasih virus kerana hancurkan PCku...-

wassalam...

2 komen anda...:

cybernetic88 said...

anti virus pe pkai?. pkai eset bro. huhu. xpon cari portable av. gi blog aku. de post pasal av tu

Hero said...

pakai kaspersky...
tp da expired...
habih virus semua 'berpesta'

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive