Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Sunday, June 13, 2010

sesat no. laahhh~

Assalamualaikum...
Salam ukhwah...


Hai dunia yang penuh hiburan, hai dunia yang penuh kelalaian,

*sedikit kata2 aku...


Masa:11.28 malam...

Tempat:sebelah rumah jiran(rumahku)...



Hari demi hari aku asyik melayan internet je,
so,pada satu hari nie aku menyuruh abang aku untuk belikan simcard...
maxis pun maxis lah asalkan boleh berhubung dengan kawan...

google|ah,terlampau 'ganas'lah perkataan nie...huhu

So,pada satu hari nie lah aku mendapat 'mesej sesat' dari 'orang yang sesat(orang yang tak dikenali)...

"Hussh,bahaye tuu...ko dak kecik lagi.jangan layan orang yang ko xkenal.nanti ada risiko.."
kata2 my kawan...

So,mesej sesat tersebut telah menjadi kes(bukan kes makhamah,polis atau lain2).
tp kes otak aku ini...


"Hai,nama saya ****..nama U sape?"

itulah antara mesej sesat yang aku terima...
* aku terpaksa merahsiakan identiti nama orang tersebut atas protokol2 tertentu.. :p
memula aku fikir..

"alahh,orang silap no. nie...biorlooohh..."


tapi kalo da beberapa kali bagi mesej...memang seram sikit lah...hehe

agaknye no. tepon aku 'cantik' sangat kot...huhu...

pape pun,entri ni hanya perkongsian tuk semua...bukan untuk mengutuk,mencaci,menghina atau lain2 lagi orang tersebut...

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive