Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Friday, June 10, 2011

KL gangster parody!




Assalamualaikum semua.

:)

:)

:)

:)

:))


nak tau kenapa saya asyik tersenyum dan last2 tergelak?

sebab...sebab saya bangga jadi orang malaysia.

:)

sebab pe?

Sebab malaysia da de filem yang merosakkan otak manusia! yeh filem aksi! filem komedi!
(rosak rosak kau tetap tengok jugak eh penulis~hehe)

Baru-baru ini,satu lagi filem aksi telah dihasilkan oleh syamsul yusuf telah mengejutkan MALAYSIA atas sebab filem itu terlampau banyak adegen aksi yang hebat-hebat sampai terbeliak mata.haha sungguh hebat.Sungguh gangster itu cerita!

(inilah jantan-jantan yg ada dalam filem ini,haha~)

Saya tak tengok pun,tengok video trailernya saja dah rasa tengok yang full.

amacam?ganas tak?ganas tak? haha~

***

Dan baru-baru ini juga,satu video yang sangat hebat dan menggempar-gempurkan segelintir rakyat malaysia telah dihasilkan oleh rakyat malaysia juga!

Ianya bukanlah filem,tapi suati video trailer.

video ini bertajuk
ya,KL HAMSTER! haha

KL Hamster adalah parody kepada KL Ganster.

KL hamster bergenre komedi berbanding KL gangster yang gila ganas!

Ini adalah videonya,
amacam?ganas tak?ganas tak?haha~

Dua cerita ada persamaan,dibuat oleh orang malaysia.

Dan respon saya : terima kasih untuk dua-dua cerita ni sebab rosakkan otak saya dan membuatkan saya selalu membazir masa! xD


P/S: jangan lupa VOTE blog saya di SINI!

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive