Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Tuesday, May 18, 2010

taktau...

Salam ukhwah...

bismillah,Alhamdullilah kita bertemu lagi pada hari ini...
Syukur juge sebab saya dapat menukar background nie dgn lancar... :D
Sepatutnyelah background nie lebih sesuai diletak dekat blog saya lagi satu...
.:Attention:.

Entah kenapa boleh 'tertukar' semu widget kat sini (*tetiba*)
hehe,semua da dibuang ke dalam 'tong sampah'...
pastu ganti baru...

erkk,
pastu tatau camne idea letak nama 'pensil' ade dlm kepala otak ini...hurmmm

papehal,saya memang takde idea pada hari ini...
wassalam...

nota:^_^

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive