Salam ukhwah kepada semua

Tentang tentang

My photo
Aku Hamba ALLAH beb ! korang?

Suka Blog ini?

Friday, April 9, 2010

KAMIBLOGGER BIGGEST CONTEST

Assalammualaikum semua...


ini entry aku yang kedua dalam satu hari(10 april 2010)...

mengenai contest dari KAMIBLOGGER(FCU COMMUNITY)

best..best..best..
aku sangat suka website itu(KAMIBLOGGER)
hehe

kenapa aku suka?:
  1. bayak tutorial...
  2. inspirasi pun ada...
  3. tips-tips khas tuk para blogger pun ada...
aku dah daftar...korang pula?

kenapa perlu?:
  1. boleh jenguk blog orang lain...
  2. boleh ambik kuiz...
  3. mengeratkan hubungan silaturrahim sesama insan didunia siber ini...
  4. dapat ganjaran(siapa yang memerlukannya)
apa tunggu lagi...
jangan tunggu lama2
aku tunggu korang di sana!!!

-keterangan lanjut-

p/s:sila-sila-sila

0 komen anda...:

Post a Comment

Komen-komen sikit pasal blog saya ye!

Followers

 

ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Labels

website (13) suka2 (11) promosi (7) banner (6) ntah (6) gambar (5) baru (4) pengalaman (4) PC (3) Positive (3) gadget (3) mesej (3) penat (3) exam (2) kawan (2) tolong (2) tutorial (2) Bahasa (1) Bangsa (1) KAMIBLOGGER (1) Kawad (1) contest (1) diskus (1) facebook (1) formspring.com (1) henset (1) kecewa (1) mati (1) novel (1) parody (1) pengakuan (1) perang (1) selangor hebat (1) sesat (1) sosial (1) suka (1) video (1) virus (1)

Blog Archive